2010/01/24

DONOSTIAKO AQUARIUM-A

Gelan lantzen ari garen gaia hobeto barnera dezaten umeek, urtarrilaren 22an, ostiralean, Donostiako Aquarium-era joan gara. Bertan bale kume baten hezurdura eta itsasoko hainbat animali ikusteko aukera izan genuen. Umeek asko ikasteaz gain, ikaragarri disfrutatu dute.
Con el fin de que los niños interioricen mejor lo que estamos trabajando en clase, el viernes día 22 de enero, fuimos al Aquarium de Donostia. Pudimos ver el esqueleto de una cría de ballena y diferentes animales del mar. Los niños además de aprender, disfrutaron mucho.

19 comentarios:

Joxe Mari dijo...

Uretako animaliak gogoko badituzue, familiarekin egun pasa joateko leku ezin hobea. Ume eta ez hain umeentzako oso komenigarria!!!

Anónimo dijo...

Egun ori ZEN NIRETZAT OSO
POLITA ZEREN IKASTEN DUGU ETA
BALEAREN EZURRAK IKUSI DUGU
GAINERA GUSTATU ZAIT ASKO
DENA ETA BERRIRO JOAN NAHI
DUT.

MANAL

Anónimo dijo...

Asko gustatu zitzaidan Akuarium-a
dena oso polita zen berriro joan nai dut.

MADDI

Anónimo dijo...

Asko gustatu zitsaidadn Akuariu-m era joatea geien gustatu sitsaidna dordoka ikustea isan zen.

Mairu

Anónimo dijo...

OSO ONDO PASATU NUEN ETA ARRAIN ASKO IKUSI NITUEN. BERRIRO JOATEKO GOGOAK DITUT.

MAITANE

Anónimo dijo...

akuariumean oso ondo pasatu nintzen eta oso ondo pasatu nintzen ere auto
busean.

Anónimo dijo...

Gustatu sait balearen hezurdura
eta ere itsasoko izarrak.

Yushi

Anónimo dijo...

Asko guztatu zait.Berriz bueltatxea nai dut.Balearen hezurdura guztatu
zait.

Gaizka

Anónimo dijo...

ASKO GUSTATU ZAIT DONOSTIAKO AKUARIUMAETA GEIEN GUZTATU ZAITDADORRDOKAOSO ONDO PASATU NAIZ ESPERO BERRIRO BUELTATZEA AGURR

ALAITZ

Anónimo dijo...

Asko guztatu zait donostiako akuariumera joatea eta balearen ezurdura oso polita izan zen itzas izarra oso polita zen marrazkilo forma zeukan forma zuen.

Amaiur

Anónimo dijo...

Ez zitzaidan asko gustatu; gehien gustatu zitzaidana dordokak eta Kontxita marrazoa izan zen.

aitor

Anónimo dijo...

Donostiako aquariumean marmokak eta
animali geiagoseuden.
oso politak ziren.Gustokoena Marrazoa
zen.gero bazkaria jan genuen.

Maite

Anónimo dijo...

Donostiako akuariunean oso ondo
pasatu genuen.Balearen esurra
ikusi genuen.Oso ondo pasatu
genuen eta marrasoen arraultzak
asko gustatu sitsaiskidan.Eskerrik asko Laxia.

miren

Anónimo dijo...

klase osoa aquarim-era joan ginen eta nik pasatu nuen ondo eta nik eta maialen marrazoa ikusi genuen..

Aiko eta Maialen

Anónimo dijo...

Asko gustatu zait Donostia gustatu zait balearen hezurdura eta arrain pailazoa ere gustatu zait.



Lander

Anónimo dijo...

asko gustatu zait balearen ezurrak
eta marrasoak.

imanol

Anónimo dijo...

niri asko gustatu sait eta asko gustatu sait akuariun.


Zuhaitz

Anónimo dijo...

Asko gustatu zitzaidan eta berriro joango nintzen oso ondo pasatu nuen eta animali gustiak
gustatu zitzaizkidan autobusean
oso ondo pasa nuen goazen pelikula ikusten.

Uxue

Anónimo dijo...

DONOSTIAKO BIDAIA OSO POLITA IZAN ZEN.IRITSI GINENEAN AKUARIUNERA
IRITSI GINENEAN AKUARIUM-EKO LETRAK EZ ZITZAIZKIDAN GUSTATU.

BEÑAT