2010/03/05

KEREXARA BASERRIRA IRTEERA

Martxoaren 5an Oletako Kerexara baserrira joan gara. Bertan Felix Ajuria, bere anaia Martin eta Jon genituen zain. Felixek ardiak zer jaten duten eta esnea nola jezten edo batzen den erakutsi digu. Gero ardi-gaztaren prozesuko pausuak azaldu eta erakutsi dizkigu bertatik bertara. Hamaiketakoaren garaian, Beltza txakurrak lanean ikusteko aukera izan dugu eta bertako gazta eman digute dastatzeko, Idiazabal gazta mundiala!
Lokatzez betetako irteera baina umeek gozatu dutena eta merezi izan duena asko ikasi baitute.


El 5 de marzo hemos ido al caserio Kerexara de Oleta. Allí nos esperaban Felix Ajuria, su hermano Martin y Jon. Felix nos ha enseñado lo que comen las ovejas y como se les ordeña a las ovejas. Después, nos ha explicado el proceso de elaboración del queso de oveja y lo hemos podido ver in situ. A la hora del almuerzo, hemos visto trabajando al perro Beltza y nos han dado para probar el queso que hacen allí, estaba buenísimo.
Ha sido una salida llena de barro, pero los niños han disfrutado mucho y merecía la pena porque han aprendido muchísimo.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Kerexara gazta asko gustatu zitzaidan, oso ondo pasa nuen eta parkean primeran pasa nuen. Aitor

AMAIUR dijo...

Kerexara baserrian oso ondo pasatu nuen.Ardiak ikutu nituenean,konturatu nintzen oso lehunak zirela. Felixek ardiaren esnea aurpegira bota zigunean oso baina oso dibertigarria izan zen. Gazta egiten ikasi nuen, azkenik, inoiz probatu dudan gaztarik onena da.
Amaiur

Anónimo dijo...

Kerexa baserrian oso ondo pasatu nuen.Ardiak ikutzen,ikusten...eta ere bai Felixek ardiei esnea atera zienean eta begietara bota zigunean, gaztaren prozesua oso polita da.Eta kolunpioetan zegoen etxetxo batean neskak jan genuen eta adatu ginen.
Oso ondo pasa nuen kolunpiotan ea irteeran.
Uxue